Hoxe luns, 10 de setembro,
ás 12 da mañá celebrarase unha sesión plenaria extraordinaria no Concello de
Burela onde a orde do día será a proposta da mesa de contratación sobre a
clasificación das proposicións presentadas polos licitadores no procedemento de
adxudicación do contrato de xestión do servizo de axuda no fogar na modalidade de dependencia. A
adxudicación realizouse por procedemento aberto, multiplicidade de criterios de
valoración e tramitación urxente mediante a modalidade de concesión.
En total
presentáronse 4 empresas, 3 fixérono en tempo e forma e 1 fora de prazo,
segundo os datos que deu a coñecer a concelleira de Servizos Sociais,
Diana Durán. A edil popular explicou que “das tres firmas que concorreron, dúas
presentaron toda a documentación esixida correctamente e unha non acreditou a
solvencia técnica. Ésta contou cun prazo legal de tres días para arranxar este
problema, pero finalmente quedou excluída do concurso porque non presentou tampouco
o certificado de ter prestado servizos públicos ou privados coma os que tería
que realizar en Burela”.
Durán subliñou
que “a mesa de contratación, por unanimidade dos seus membros, adheríuse ao
informe técnico elaborado pola traballadora social do Concello. E despois de
analizar e puntuar as dúas ofertas que presentaron toda a documentación
correctamente será a empresa que xa estaba a prestar o servizo de axuda no
fogar no Concello a que continúe a facelo. A súa foi a mellor oferta presentada
e tamén a organización e planificación do traballo a realizar”.
Da mesa de
contratación formaron parte o alcalde, a concelleira de Servizos Sociais, a
secretaria municipal, a interventora do Concello e a traballadora social, e
como secretario actuou un técnico administrativo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario